• Elektroniske indrapporteringer

  • Den digitaliseret verden har også ramt de selvstændige erhvervsdrivende. Du vil opleve at der kommer krav fra offentlige instanser om brug at elektroniske indrapporteringer som virksomheden skal foretage – et krav som kan virker uoverskueligt når man bare har lyst til at drive og fokusere på at videreudvikle sin butik. Samtidig anvendes begreber som:

    Nem ID - Tast selv-erhverv – Digital signatur –

    Medarbejder signatur -  Elektronisk signatur - M. fl. 

     

  • Jeg vil sørge for at denne jungle at ”elektroniske underskrifter” altid er velforankret hos dig, og du derfor kun får de nødvendige ”elektroniske underskrifter” du behøver. Du skal ikke spekulere på om du nu er ”sat rigtigt op” – det skal jeg nok gøre for dig.

    Sådan en signatur er vigtig for dig – bl.a. dine refusioner fra det offentlige når medarbejdere er syge – skal indrapporteres elektronisk. Derfor sørger jeg for at rapportere din ”sygdom” for dig  - til tiden – og følger også op på om du får refusionen fra det offentlige. Du skal ikke tænke på om du nu husker at få rapporteret til tiden, følge op på refusionen – det gør jeg. Det gælder naturligvis også øvrige henvendelse om elektronisk rapportering. Jeg foretaget alle de nødvendig elektroniske rapportering som det offentlige – eller andre – måtte stille til dig og din virksomhed.